Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket a hivatali ügyintézés menetéről:
- Természetes személy csak elektronikus úton (E-ügyintézési portálon keresztül) vagy írásban postai úton vagy személyesen írásban indíthat ügyet, aláírt hivatalos formában.
- Gazdasági szervezet csak elektronikus úton (E-ügyintézési portálon keresztül) vagy e-papír formájában indíthat ügyet.
Az ügyfél NEM NYÚJTHATJA BE beadványait (kérelem, nyilatkozat, panasz stb.) e-mailben, faxon, sms-ben, telefonon és a facebook útján. Telefonon, sms-ben, facebook-bejegyzésben vagy szóban tett bejelentéseket, kérelmeket a Hivatalnak nem áll módjában hivatalosan kezelni. A hivatali ügyintézés során keletkezett hivatalos iratokat elektronikus levélben (e-mail) nem lehet közölni. E-mailban tett nyilatkozat, hiánypótlás a Hivatal részéről NEM FOGADHATÓ EL.
Kérjük Önöket, ügyeik intézésekor ezek ismeretében járjanak el.
Tisztelettel:
Dr. Balogh Lóránd
jegyző